Hizmetlerimiz

4 boyut bilgisayar bilişim sektörüne sağladığı ürün ve hizmetleri en geniş kapsam ve kalitede tutarken, üretici ve ya distiribütörlerden aldığı teknik desteği bayilerine, kurumsal müşterilerine ve son kullanıcıya ulaştırmaktadır. Bunu gerçekleştirirken verdiği hizmetin bilincinde olarak; pazarladığı ürünü gerek satış, gerekse teknik desteğiyle de müşterilerine ve iş ortaklarına katma değerler sunmaktadır.

  • Uzaktan Destek Hizmeti:
  • Sunucu veya ağ (network) sistemlerinde oluşan problemler ya da bu sistemler için alınmak istenen teknik destek, internet üzerinden, uzaktan erişim (remote access) yoluyla sağlanır.

 

  • Yerinde Destek Hizmeti:
  • Müşterilerin sorunlarına, sözleşme koşulları çerçevesinde, yerinde destek verilir. Sorun giderilerek, talep yerine getirilmiş olur.

 

  • Periyodik Bakım Hizmeti:
  • Periyodik bakım hizmetini alan müşterilere, sözleşme kapsamındaki ürünler için, sözleşmede belirten aralıklarda genel bakım hizmeti verilir. Periyodik bakım sırasında cihazların kontrolleri yapılır, varsa arızalar giderilerek, fiziksel bağlantıları kontrol edilir. Bu sayede arızaya sebep olabilecek durumların önüne geçilmiş ve performansın korunarak iş devamlılığı sağlanmış olur.

     

  • Destek Uzmanı Bulundurma Hizmeti:
  • Destek uzmanı bulundurma hizmetini alan müşterilere, firmamız tarafından destek uzmanları tayin edilir. Bu uzmanlar sürekli müşterilerimizin yanında olup, sorunlara ilk müdahalede bulunur. Oluşan problemlerin çözümü mümkün ise sorun giderilir, değilse firmamızla gerekli koordinasyonu sağlanarak çözülme ulaşılır.
Destek kapsamı, ihtiyaca göre donanım ve/veya yazılım desteği olabileceği gibi, parça hariç veya parça dâhil şeklinde de olabilir. Sözleşmeli müşterilerimize verilen servislerle ilgili olarak düzenli raporlar alınarak, verilen hizmet ve kalitesi sürekli takip edilir. Bu raporlar müşterilerimizle de düzenli olarak paylaşılır.